Avatar billede escape4ever Novice
03. oktober 2013 - 17:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DyDNS på Nas server

Hey derude

vil gerne have at jeg kan få fat i min nas server udefra internettet
og derfor vil jeg sætte dyDNS på den, har valgt at bruge NO-IP.org og skal til at sætte det op, har valgt at det skal være en host og valgt et hostname og type og alt er klar,
men tænker den skal vel være direkte forbundet til routeren og få en rigtig ip og ikke være en del af mit netværk

nogle der kan be eller afkræfte for mig? er ikke så stærk i DNS opsætning
Avatar billede escape4ever Novice
03. oktober 2013 - 18:06 #1
sorry min fejl det går via bredbånd så kan ikke ikke sætte det direkte men den ip der står jeg skal angive skal vel så være den dns
min nas siger er primær
Avatar billede escape4ever Novice
03. oktober 2013 - 20:27 #2
lukker og prøver igen