Avatar billede Slettet bruger
26. september 2013 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min cursor er på speed

Hej

Jeg har netop installeret en udgave af Office 2007 på en nyere stationær pc. I Word står cursoren hele tiden og skifter mellem pilen samt den blå ring, der plejer at indikere at pc'en arbejder.

Det er meget forvirrende at arbejde med og det er f.eks.svært at sætte tabulatorer ind på tabulator linien, da det er svært at se nøjagtigt hvor pilen er.

Dette er kun et problem når cursoren står inde i et aktivt word dokument. Åbner jeg et nyt vindue af den ene eller anden slags er pilen helt normal igen.

Nogen der har bud på hvad jeg skal gøre?

Peter
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
26. september 2013 - 15:38 #1
Når Word viser Udskriftslayout, skal programmet hele tiden bruge printerindstllinger til at beregne, hvordan sider skal brydes om. Der skal derfor altid være en brugbar printer-driver installeret. Hvis der er problemer med det, kan det godt resultere i den blinkede cursor, du ser.

Prøv at skifte printerindstillinger til f.eks. en, der hedder noget med "Document Writer". Hvis det løser problemet, har det noget med printeren at gøre. Prøv i givet fald, om der findes en opdateret printerdriver til din printer.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2013 - 18:16 #2
Mange tak, det var netop det der skulle til :-)
Avatar billede MADOlsen Forsker
27. september 2013 - 10:29 #3
#2 I så fald var det da faktisk ikke pænt gjort, at du tog pointene selv...
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2013 - 11:01 #4
Hej
Beklager meget, det var heller ikke meningen