Avatar billede ps76 Forsker
14. september 2013 - 09:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

På nettet med XP

Jeg har måttet finde min gamle XP skive frem og installere forfra - en harddisk brød ned. Opdateret nu til sp2.
Installation ok - men jeg kan IKKE komme på nettet...

Jeg har bredbånd som går ind i en asus ruter "RT-AC66U". Derfra videre ned til netkort i computeren - "TP link 300 mps N adapter".

Jeg har så rodet rundt med forskellige indstillinger, og senest forsøgt at fjerne netværkskoden, bare for at se om det var problemet - men stadig ikke lykkedes

Er der en netværksekspert her, som kan tage mig i hånden og få sat de rigtige indstillinger, så det kan komme til at virke?
14. september 2013 - 10:03 #1
... check lige om alt DRIVER software er på plads ?

---

Hvad er fejlmeddelsen ?
Avatar billede ps76 Forsker
14. september 2013 - 10:19 #2
Der manglede vist en driver for TP link - godt fanget. Giv et svar hvis du samler point...
14. september 2013 - 12:37 #3
Ping...

Husk alle WindowsUpdate elementer incl SP3 !!!
Der er MANGE !!!