Avatar billede Slettet bruger
27. august 2013 - 22:15 Der er 2 kommentarer

Hjælp: Kan ikke logge på trådløst netværk med den ene computer

Hej Alle
Kan i ikke hjælpe mig, min ene bærbar kan ikke logge på det trådløse netværk vi har fået i vores nye lejlighed. Tidligere har der aldrig været problemmer med at logge på trådløse netværk med samme computer. Vi har i vores nye lejlighed fået Waoo Fibernet, kan det være netværkskortet der ikke kan magte det hurtige fibernet?
Eller kan det være opsætningsmæssigt på computeren? Hvad skal i vide for at kunne se dette?

Til information har vi 2 iphones, 1 ipad, 1 smart tv og 2 andre bærbare der nemt kan komme på netværket!
Hvad kan der være galt med denne computer? Zepto W76T

Håber i kan/vil hjælpe da min it-viden kunne være bedre :(

Allan
Avatar billede Blandy Praktikant
28. august 2013 - 08:17 #1
Prøv at logge på et andet netværk med bærbaren. F.eks lave et delt netværk via jeres iphone og lade bærbaren koble på det. og så koble på jeres almindelig trådløse igen.

Mine svoger havde lign problem. Dog var det galaxy s4 telefon der bare ikke ville på deres eget net første gang. Så prøvede at koble på et andet, og tilbage igen. problem solved.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2013 - 08:26 #2
Tak for tippet, det hjælper ikke. Kan nemt logge på nettet med iphonen som internetdeler