Avatar billede Alexander7319 Nybegynder
20. juli 2013 - 21:08 Der er 12 kommentarer

Åbning Af Stealth Port

Jeg har prøvet længe og få åbnet en port som jeg skal bruge til at hoste en server men problemet er at porten er stealthed og jeg ved ikke hvordan jeg skal åbne den så jeg håber en af jer kan hjælpe

INFO:
Router: TP-LINK TL-MR3420
O.S: Windows 8 PRO
Port: 12345
Avatar billede kgkg Nybegynder
21. juli 2013 - 13:14 #1
Hvad er det som du har prøvet?

Du skal ind i din router og lave en port forward til den IP adresse som din server er blevet tildelt.

Det står i user guiden, hvordan du opretter dette.

Der er et link til user guiden her:

http://www.tp-link.com/resources/document/TL-MR3420_V2_User_Guide.pdf

Kig i afsnit 4.8

Der er også en anden guide her:

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/TP-Link/TL-MR3420/Easy_File_Sharing_Web_Server.htm
Avatar billede Alexander7319 Nybegynder
21. juli 2013 - 17:22 #2
Problemet er at jeg har port forwarded den port men den er "stealthed" i stedet for "open".
Jeg har gjort det som guiden viser jeg skal men den er stadig "stealthed"
Avatar billede kgkg Nybegynder
21. juli 2013 - 19:59 #3
Er din Firewall slået til?
Avatar billede Alexander7319 Nybegynder
21. juli 2013 - 21:19 #4
har givet porten tilladelse igennem min firewall
Avatar billede kgkg Nybegynder
21. juli 2013 - 22:19 #5
Har du haft den slået fra, så du er sikker på at det ikke er den der er problemet?

Skrives der noget i loggen på din router?
Avatar billede Alexander7319 Nybegynder
22. juli 2013 - 10:58 #6
Har prøvet og deaktivere min firewall helt men den er stadig "stealthed".
Tog et screenshot af min router's log her er det http://imageshack.us/photo/my-images/69/rz0h.jpg/
Avatar billede kgkg Nybegynder
22. juli 2013 - 16:09 #7
Har du mere end én router på?

Her tænker jeg på om du har modtaget en router fra din udbyder og så din egen TP-Link efter?
Avatar billede Alexander7319 Nybegynder
23. juli 2013 - 11:30 #8
Jeg har sådan en hvid box omme bag mit tv hvor at routeren er tilsluttet.
Avatar billede kgkg Nybegynder
23. juli 2013 - 16:29 #9
Ok, så tror jeg at vi skal starte med den hvide boks og sørge for at den er åben.

Hvilken udbyder har du og hvilke type internet forbindelse har du og hvad står der på den hvide boks?

Er den hvide boks en router? Har du flere LAN porte på bagsiden af?
Avatar billede Alexander7319 Nybegynder
23. juli 2013 - 22:09 #10
Min udbyder er SE.dk og jeg har fibernet 15/15 den hvide boks er blank.

Jeg tror ikke den hvide boks er en router. Der er et lan kabel i den hvide boks og det lan kabel er tilsluttet til routeren.
Der er også 3 TV stik på den.

P.S hvis det kan være til nogen nytte kører jeg på LAN stik der sidder i routeren
Avatar billede kgkg Nybegynder
23. juli 2013 - 23:13 #11
Jeg har kigget på se.dk for at se om der var noget manual, men der er kun opsætningsvejledninger til d-link og Cisco routere.

Er der nogen administrationsside på fiberboksen? Det kræver nok at du tilslutter din computer direkte til Internet stikket på fiberboksen.

Du kan også prøve at kontakte se.dk og hører dem om det er noget konfiguration på fiberboksen der skal laves.

De skriver også noget om at der skulle være noget WIFI på fiberboksen. Prøv evt. at koble på fiberboksen med WIFI og se om det er muligt at komme til en administrationsside.
Avatar billede Alexander7319 Nybegynder
26. juli 2013 - 12:11 #12
Jeg tror jeg ringer ind til se idag og ser hvad de siger.