Avatar billede vifa Novice
17. juni 2013 - 20:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 biblioteker

Hej,

Når jeg åbner mit Dokument bibliotek, som består af 'Dokumenter' og 'Delte dokumenter' er visningen todelt så jeg tydeligt kan se hvilke filer der ligger i 'Dokumenter' og hvilke der ligger i 'Delte dokumenter'. Se billede:

http://imageshack.us/photo/my-images/89/oia4.jpg/

Men når jeg åbner et af mine andre biblioteker, ligger alle filerne sammen, uden jeg kan se hvilke mapper de kommer fra.

Hvordan ændre man indstillinger for dette ? - jeg vil gerne have mulighed for at se hvilke filer der ligger i hvilke mapper når jeg åbner et bibliotek.

Vifa
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juni 2013 - 20:44 #1
højreklik på et defekt bibliotek, vælg egenskaber
der kan du fjerne alle mapper i biblioteket.
Så opretter du dels dit eget, og så det delte. Så skulle det komme på plads igen.
Avatar billede vifa Novice
17. juni 2013 - 21:42 #2
Fedt, det virker! :-)
Du må gerne lige smide et svar op så jeg kan give dig point ;-)

Hvis jeg nu vil 'joine' alle filerne igen, så de bare ligger samlet - er det også muligt ?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. juni 2013 - 09:21 #3
jeg ved ikke, hvordan du fik den samlet i første omgang - men det er jo beviseligt muligt.

Bare luk selv.
Avatar billede vifa Novice
18. juni 2013 - 17:04 #4
Okay, du skal have tak for hjælpen :-)