Avatar billede kris914g Nybegynder
29. maj 2013 - 16:38 Der er 8 kommentarer

kan ikke købe amazon.com download spil!!! fordi det kun er for u.s.a hjælp

hej vil gerne kunne købe spil på amazon.com som fx http://www.amazon.com/Paradox-Interactive-40914er-Kings-II1/dp/B006ULENFG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1369838082&sr=8-1&keywords=crusader+kings+2 men når jeg har indtaste mine betalinger siger den det er kun for u.s.a. så tænker jeg kan man ikke bare ændre sin DNS eller bruge en Proxyer server jeg har ingen ide eller er den en anden måde? vil meget gerne vide det.
Avatar billede conz Juniormester
29. maj 2013 - 16:50 #1
Du kan få det på steam til nogenlunde samme pris, hvis det er:
http://store.steampowered.com/app/203770/
Avatar billede conz Juniormester
29. maj 2013 - 16:52 #2
Eller i en af disse mange butikker, men her har jeg dog ikke kigget priserne igennem:
http://www.crusaderkings.com/buy
Avatar billede Blueeyez Mester
29. maj 2013 - 17:05 #3
Hvis du køber på amazon sender de vel spil pr post eller download?

Der findes nu os mange danske spil sider hvor du kan købe spil.. Og derved gavner du danske virksomheder..
Avatar billede kris914g Nybegynder
29. maj 2013 - 18:58 #4
fedt at der er tilbud på steam men tænkte mere på det så jeg kan gøre det generelt på amazon det er meget billigere
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2013 - 19:07 #5
Den kan downloadet her, men så er det et spørgsmål om der også følger "snavs" med? http://gamexheaven.blogspot.dk/2013/01/download-crusader-kings-ii-free-full-pc.html
Avatar billede kris914g Nybegynder
29. maj 2013 - 20:28 #6
tak for det men jeg søger en generelt måde at kunne købe download games på amazon selvom det kun er for u.s.a
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2013 - 00:34 #7
Ok. Jeg har flere gange oplevet ikke at kunne købe på Amazone. F.eks købte jeg en Kindle reader bog hvor til man kunne købe nogle lydfiler. Men lydfilerne ville de kun sælge i USA. Det er for dårlig, den slags er jo lige til at downloade. Så der er plads til forbedringer på Amazones salg til Europa.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2013 - 01:11 #8
amazon.co.uk
steam