Avatar billede Alexander7319 Nybegynder
23. februar 2013 - 18:57 Der er 4 kommentarer

Min router crasher mange gange!

hej allesammen jeg har for nyligt købt mig en ny Linksys WAG160N
som af en eller anden grund hele tiden crasher nogle gange når jeg sidder og snakker skype crasher den og der står at der ikke er nogen internet adgang.
Men hvis jeg genstarter routeren er der internet igen så kan i ikke hjælpe mig så jeg ikke hele tiden bliver nødt til at genstarte hele routeren.
Avatar billede lclemens Nybegynder
23. februar 2013 - 19:36 #1
Har du tjekket om der findes en opdatering til firmwaren?
Avatar billede Alexander7319 Nybegynder
23. februar 2013 - 21:12 #2
ja jeg har den nyeste opdatering
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
23. februar 2013 - 21:16 #3
Kontakt linksys på mandag, kan sagtens være en hardware fejl.
En router kan godt være funktionel selvom den er i stykker, og som kunde kan du ikke gøre andet end at nulstille og tjekke om der er opdateringer.

Oplevede hastighedsproblemer med en netgear router. Netgear sendte mig en beta firmware. Meldte tilbage nogle dage senere at det ikke havde hjulpet, de konkluderede at det var en hardwarefejl og sendte mig en ny som har fungeret upåklageligt.
Avatar billede Alexander7319 Nybegynder
23. februar 2013 - 22:41 #4
okay tak det vil jeg prøve