Avatar billede mari399p Nybegynder
29. januar 2013 - 20:28 Der er 1 kommentar

Computer batteri

Jeg skal bruge hjælp. Mit batteri på min computer virker ikke som det skal på den måde at når jeg sætter min oplader til står der den oplader, men hvis jeg slukker min computer (og den stadig oplader) så når jeg åbner den igen har den ikke fået mere strøm. er der nogen måde jeg kan "opdatere" det på eller skal den sendes til reparation???
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2013 - 20:31 #1
Hvis du kobler den fra før du lukker pc og sætter den til igen når pc er lukket ned, vil den så oplade batteriet?