Avatar billede akatsuki Nybegynder
22. oktober 2012 - 21:00 Der er 2 kommentarer

Signal problemer med HTC mobil

Hej

Jeg har problemer med min HTC Desire S med Android 2.3.5
Jeg har sammen med min ven et problem med forbindelse på vores mobiler hele tiden forsvandt. Vi snakker sammen ofte og forbindelsen gerne 3-4 gange i løbet af en aften. Her i weekenden var det værre end normalt. Forbindelsen røg konstant og vi kunne slet ikke høre hinanden, så vi prøvede at løse problemet.
Vi prøvede at slå dataroaming fra og ændre netværksudbyderen. Vi satte efterfølgende tingene tilbage, da det ikke virkede. Siden da har jeg intet signal overhovedet. Jeg har prøvet at være inde i netværksudbydere og vælge automatisk, og det hjalp i en kort tid, men nu er problemet der igen, og når jeg prøver at vælge automatisk kommer den med en fejl.
Jeg har overvejet at gendanne telefonen, men vi har ikke kunne finde ud af det.
Jeg har genstartet den utallige gange, uden at det virkede. Har også haft sim kortet ude og i igen.
Avatar billede frits063 Nybegynder
22. oktober 2012 - 21:06 #1
hvilken version af android er det ??
Avatar billede frits063 Nybegynder
22. oktober 2012 - 21:22 #2
det se ud som om der har været en del problem med htc desire s efter opdatering i nov, efter  hvad jeg kan læse på de forskellig forum er det et genrelt problem.. det bedste råd, er næste at sige det til htc og håbe de løsning
http://www.htc.com/dk/help/htc-desire-s/#troubleshooting-guide