Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2012 - 16:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Iphone Skærm ødlagt? men der kommer alligvel alarm kl 6

Da min Iphone kun havde 9% batteri igår sov jeg videre også næste dag var den helt slukket, jeg opladte den, så tændte den men skærm var med alle mulige farver (fx et Tv med intet signal) og så tog jeg opladern ud og gik. så da jeg kom tilbage var skærmen sort men når jeg trykker på home-knappen så kommer lys, men skærmen er stadig sort, og næste dag blev jeg vækket af Vække uret jeg har stillet på den... nogen der ved hvorfor og hvordan jeg får min iphone til normal tilstand

Iphone 4 ikke s bare 4

Skærmen var smadret engang (altså bare glasset men den kunne stadigvæk bruges), men fik den repareret mega billigt i vietnam da vi var ude og besøge vores familie (måske problemet)

er nu igang med at gendanne den...

Tak                            Allan Phan 14 År gammel
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2012 - 16:25 #1
den er gendannet og den virker nu... sry for the trouble
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2012 - 16:28 #2
...