Avatar billede daphne Novice
06. august 2012 - 15:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Iphone S4 fungerer ikke med Itunes

Min datter har lige opdateret sin Itunes, og nu når hun sætter sin Iphone S4 til, skriver den:

''Apple mobile device-tjeneste ikke er startet''

Hvor finder jeg denne 'device', og får den startet, så disse 2 enheder kan finde hinanden?

Mange hilsner fra
Gitte Daphne
Avatar billede KevinA Nybegynder
07. august 2012 - 15:05 #1
Der er en tråd på Yahoo! Answers som måske kan hjælpe dig

Du får linket her:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20111104230544AApcGNO
Avatar billede daphne Novice
31. august 2012 - 10:59 #2
Min datter har selv fundet en løsning på problematikken via sin fars computer-ekspert, der mente at AVG var en del af problemet, - men hvad der mere præcist var problemet kunne jeg ikke få oplysninger om.. beklager.

Mvh.
Gitte Daphne