Avatar billede KSHougesen Nybegynder
19. juli 2012 - 10:52 Der er 6 kommentarer

kan ikke bruge www kun http://

En der ved hvad jeg gør forkert jeg har flyttet mine hjemmesider hjem til min Qnap nas server og har domæne hos hostmaster www.Killerhawks.dk og har oprette mig hos gratisdns.dk men jeg kan ikke få min side til at vises hvis jeg bruger www.Killerhawks.dk men virker med http://Killerhawks.dk. Vil lige sige at jeg er ret ny og ikke den store erfaring med dns så håber der er en som kan forklare mig hvad jeg gør forkert
Avatar billede iss Novice
19. juli 2012 - 11:05 #1
Avatar billede kjeldsted Novice
19. juli 2012 - 11:33 #2
Formodentlig fordi du kun viderestiller killerhawks.dk til din IP.
Du bør også smide en record ind der viderestiller fra *.killerhawks.dk til din IP. (eller evt. blot www.killerhawks.dk).
Man skal huske at www. ikke er anderledes end hvis man opsætter et subdomæne. Bortset fra at mange brugere ikke ved at der er forskel på om man bruger www eller ej.
Avatar billede KSHougesen Nybegynder
19. juli 2012 - 11:49 #3
Ok men hvordan retter jeg så fejlen det er mere det mit spørsmå går ud på lige pt :)
Avatar billede iss Novice
19. juli 2012 - 12:18 #4
Følger det link jeg gav dig...
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
19. juli 2012 - 13:40 #5
Du skal vel oprette et subdomæne som hedder www på dit webhotel vil jeg tro.
Avatar billede KSHougesen Nybegynder
20. juli 2012 - 12:22 #6
Tak til jer alle problemet er løst :)