Avatar billede WPCS Nybegynder
07. juli 2012 - 13:39 Der er 1 løsning

Time Capsule - Musik?

Jeg har til min store ærgrelse erfaret, at man ikke kan streame sin musik direkte fra TC til anden iOS!
Det i sig selv mener jeg er en kæmpe bommert fra Apple!

Mit spørgsmål er nu: Kan man kan tilføje musikken fra TC i iTunes, have iTunes åben på eks. MacBook og herved kunne tilgå musikken fra anden iOS? Det er set i lyset af at jeg ikke gider have musikken liggende på min computer da det tager en helvedes plads.

Hvis ikke er den jo ikke det store værd...
Avatar billede WPCS Nybegynder
28. august 2012 - 06:45 #1
Tak for hjælpen