Avatar billede kimtheman Novice
04. juli 2012 - 15:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Apple Id

Har fået en Ipad. Og oprettede et nyt Apple Id da denne skal være fælles med min kone og at vi hver især har apple id til vores iphone (for en ordens skyld inden nogen siger noget, så gider jeg ikke bruge icloud).

Efter jeg havde oprettet apple id og fået ipad op at køre kom jeg i tanke om jeg ville ændre idet igen. Så gjorde dette under mine kontoinstillinger på itunes. Og det virker også fint med sync.. osv. Men når jeg vil handle i store igennem ipad bliver den ved med at fremkomme med det tidligere apple id og denne er jo lavet om så kodeord passer så heller ikke. Så den kan ikke download apps uden jeg laver apple id om til det gamle i itunes igen.

Tror det er fordi der ligger en "bid" af det tidligere id på computeren eller lign. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede buttwipe Juniormester
04. juli 2012 - 22:59 #1
Du skal logge dig ud af App Store på iPad'en og logge dig ind med dit nye Apple ID.

Start App Store på din iPad og vælg Featured ( Ikonet længst til venstre - jeg ved ikke hvad det hedder på DK)
Scroll ned til bunden af siden og til venstre kan du se hvilken ID du er logget ind med.
Tryk på knappen med dit ID og vælg at logge af.

Vælg derefter at logge ind igen med dit nye ID
Avatar billede kimtheman Novice
04. juli 2012 - 23:05 #2
Har jeg prøvet men det hjalp ikke.

Det jeg gjorde var at jeg loggede ind og gendannede ipaden, og startede helt på en frisk igen uden at gendanne fra backup. Og lavede så en ny frisk sync.. og derefter var problemet løst.
Avatar billede dannyhare Nybegynder
05. juli 2012 - 15:25 #3
Det korrekte svar til dit problem var at der vare emner på din iPad der var købt med en andet Apple ID..

Det kan man ikke, man kan kun have emner på en iOS-enhed fra et ID
Avatar billede kimtheman Novice
05. juli 2012 - 15:55 #4
Det passer da ikke. Da jeg har alle emner på min iPad som jeg har købt med mit iPhone Apple id