Avatar billede MPA Nybegynder
26. juni 2012 - 20:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med trådløs forbindelse på laptop

Hej,

Jeg har problemer med det trådløse netværk på min Laptop, Dell Latitude E5410.

Når jeg søger efter netværk, kan det overhovedet ingen netværk finde, men søger jeg efter netværk på min Iphone finder jeg op til flere, incl. mit eget.

Jeg er på ingen måde IT ekspert - tværtimod - men er der nogen der kan hjælpe mig, så jeg igen kan finde det trådløse netværk på min laptop?

Mit bud, aner ikke om det er rigtigt, er at det er netværkskortet den er galt med. Om det er i stykker, eller om jeg ved en fejl er kommet til at slukke / deaktivere det, ved jeg ikke. Hvis det er fejlen, er der så nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får det aktiveret igen?

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede supportsiden Professor
26. juni 2012 - 21:16 #1
Det lyder som om at dit trådløse netkort i Dell ikke er tændt !
Så vidt jeg husker trykker man Fn+F2 for at tænde det. Der kan evt. også være en fysisk kontakt på PC'en. Er der en lampe der ligner en antenne som er tændt (eller tænder ved Fn+F2 / kontakt) ?
Avatar billede MPA Nybegynder
26. juni 2012 - 22:11 #2
Tak for tippet med FN+F2, men det virker desværre ikke. Testede for "sjov" skyld det andre "genveje" med FN, og alle bortset fra F2 + F3 virker.
Der en en lampe der ligner en antenne, men den lyser ikke.
Ps... ved ikke om det har noget betydning, men jeg bruger Windows XP
Avatar billede MPA Nybegynder
26. juni 2012 - 22:57 #3
Fik selv løst problemet :-) Foran på laptoppen, sidder en lille knap, som kan skubbes fra side til side, da jeg skubbede den modsat af hvad den sad, var alt ok igen. Vil du gerne give dig nogle point for at sætte gang i tanker og "alternative" løsninger, hvis blot du kan hjælpe mig med hvordan man gør ;-)
Avatar billede supportsiden Professor
27. juni 2012 - 09:45 #4
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

Når der er kommet et svar som du kan bruge, så klikker du ud for selve svaret i boksen "Acceptér dette svar". Derefter accepterer du svaret i den boks som dukker frem.
Er løsningen kommet gennem en kommentar, skal du stadig give point. Du skriver bare, at bruger XXX har løst problemet og beder vedkommende om et svar. Når svaret kommer, accepterer du bare dette.