Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2012 - 17:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Synology Ds207+ og Zyxel 2602HW-D1A

Hej.

Jeg har et problem med at få opsat min router og server så
jeg kan logg ind på serveren via en anden pc på internettet.
Jeg har prøvet at følge denne vejledning

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/P-2602HW-D1A/Synology_DS207+.htm

men min router siger jeg kun kan oprette 11 protforward.

Er der nogen som kan hjælpe med en forklaring på
hvordan jeg opsætter både min router og server.
Avatar billede chalde Seniormester
24. juni 2012 - 18:50 #1
Der er heller ingen grund til at oprette alle portene, hvis du ikke skal bruge alle services.
Hold dig til kun at åbne de nødvendige porte til dit formål.
Se: http://forum.synology.com/wiki/index.php/Common_Services_and_ports_to_access_remotely_on_the_Synology_DiskStation
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2012 - 20:07 #2
Ok, det er jeg så med på nu :-)
Men jeg kan stadig ikke helt finde ud af hvordan jeg skal opsætte serveren så jeg kan få adgang til den fra internettet.
Avatar billede chalde Seniormester
24. juni 2012 - 20:37 #3
Det kommer an på hvad du skal have fat i. I listen kan du finde hvad de enkelte dele af din Synology benytter af porte.
Skal du f.eks. bare have fat på hovedinterfacet, så er det hhv. port 5000 og 5001 for ukrypteret og krypteret forbindelse (sidstnævnte er at foretrække).
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2012 - 07:53 #4
det er vel en fullrate router

http://www.fullrate.dk/support/bredbaand/router/zyxel_prestige_2602hwdia/

her er fremgangsmetoden
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2015 - 14:57 #5
Lukket