Avatar billede WPCS Nybegynder
15. juni 2012 - 08:32 Der er 1 løsning

Deling i hjemmet virker ikke på iPhone?

Min iPhone har hidtil været sat op til Deling i hjemmet via iTunes så jeg kunne høre min musik på min iPhone.

Men nu virker det ikke længere :-(

Det skal siges, at det virker både på vores iPad og min kones iPhone hvorfor jeg mistænker min telefon at være problemet. Min kones iP er ikke jailbreaket.

Kan det skyldes at jeg har været så dum at jailbreake min iPhone hvilket jeg fortryder?
Jeg mener bare at det HAR virket efter jeg jailbreakede men er ikke 100%...
Avatar billede WPCS Nybegynder
15. juni 2012 - 08:50 #1
Jeg er sgu dummere end jeg troede - eller tænkte jeg mig bare ikke om:

Min erfaring siger, at batteriet holder længere hvis man kører 3G end WiFi hvor den kørte på 3G.

No further comments!!! Sorry