Avatar billede Khirkhoff Nybegynder
14. juni 2012 - 16:11 Der er 3 kommentarer

S padfone eller samsung galaxy s3?

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal købe.

Jeg har skrevet mig og til SG3'eren som jeg har haft ventet på. Men så så jeg lige at asus padfone nu kommer til Danmark i løbet af næste måned også.

Jeg er utrolig meget i tvivl om hvad jeg skal købe. De koster stort set det samme hvis jeg køber tab'en med til telefonen, hvilket jeg helt klart har tænkt mig da jeg også gerne vil have mig en tablet igen, efter jeg har solgt min ipad.

Jeg ønsker ikke at bruge mere en 5000,- og skal helst kunne afdrages.

Lige pt. hælder jeg mest til asus, da jeg er stor asus fan, men ved ikke om den vil minde for meget om min nuværende (htc desire HD). Samtidig får jeg både mobil og tablet, for samme pris som for 1 stk. SG3.

Jeg har pt. en htc desire HD, ønsker noget der er nyere og hurtigere, og der ved jeg at SG3'eren ikke skuffer, dog synes jeg ikke jeg har fået denne WOUW effekt da SG3'eren udkom, har nok højere forventninger.

Men er meget i tvivl, håber i kan hjælpe mig lidt i den rigtige retning.

Så vidt jeg kan se kan man ikke købe padfonen med abonnement, så den skal vidst betales kontant :/
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2012 - 16:43 #1
jeg er også asus-fan - så det ville være mit valg. Snak med banken om et lille lån (lav nu endelig en kort afbetalingstid (maks 2 år), så du ikke afbetaler i flere år efter padfonen er opgraderet).
Avatar billede Khirkhoff Nybegynder
15. juni 2012 - 11:33 #2
Det var ikke sådan et lån jeg mente, uddyber lige :) det skulle være et mobil abonnement med afdrag over f.eks. 24 mdr. som man kan hos telmore.
Men tror jeg ender med at køber SG3'eren og så køber jeg en TAB ved siden af :)
Avatar billede hanneM Nybegynder
01. september 2012 - 06:39 #3
Vil klart vælge samsung galaxy s3, og tror også den er en del bedre end iPhone 5. Derudover er der også lavet rigtig fedt tilbehør til samsung galaxy s3 http://lux-case.dk/samsung/galaxy-s3.html men der er jo også tilbehør til iphone 5 http://lux-case.dk/apple/iphone-5.html så det er bare med at tænke dig godt om og beslutte dig for noget. Det bedste kamera får du nok også i samsung galaxy s3