Avatar billede jps6kb Novice
31. maj 2012 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Print PDF via Console app

Hej,

Jeg skal have printet en PDF-fil fra en console app.
Der er nogle krav:
- der må ikke komme en dialog-box
- pdf'en må ikke blive skaleret.

Min problem indtil videre, har været, at min original pdf f.eks. er 10x5cm... men når jeg printer den, så bliver den sat ind på et tomt a4-ark (pdf).
Altså, pdf-komponenterne jeg har prøvet med, insisterer på, at indsætte pdføen i et "godkendt" format, som f.eks. a4.

Det skal bruges til label-print, og størrelsen kan variere. At størrelse på pdf og labels passer, bliver klaret i koden.

Er der en måde, at printe via unmanaged kode evt.?
Avatar billede computerkim Nybegynder
31. maj 2012 - 14:14 #1
Prøv denne http://sourceforge.net/projects/pdfsharp/

Der er eksempler til hvordan du gør i zip filen.
Avatar billede jps6kb Novice
01. juni 2012 - 09:20 #2
Den har samme problem. Jeg tror det er gængs for de pdf komponenter der er på markedet desværre.

Er der nogen fra har en indgangsvinkel til, hvordan jeg kan sende en pdf i memorystream direkte til printeren??
Avatar billede jps6kb Novice
06. juni 2012 - 14:11 #3
Ingen løsning på pdf-problemet, men jeg valgte at konvertere pdf'en til Image, og så printe det - det fungerede.