Avatar billede koppelgaard Praktikant
12. maj 2012 - 16:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

tekstboks i en toolbar til højre for taskbaren, win2007

Hej
Kan det lade gøre at lægge en tekstboks i en toolbar til højre for taskbaren i win2007?

Jeg har fundet følgende :
http://www.codeproject.com/Articles/2219/Extending-Explorer-with-Band-Objects-using-NET-and

men projektet kører ikke på min computer, den kender ikke
'BandObjectLib'

Når jeg søger på 'BandObjectLib' finder jeg følgende :
http://www.processlibrary.com/directory/files/bandobjectlib/408704/
Er i tvivl om det har noget skidt at få ind på min computer?

Er også i tvivl, om jeg overhovedet kan få tekstboksen til at lægge synlig til højre for taskbaren. I eksemplet er der tale om et objekt, der ses under explorer.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede koppelgaard Praktikant
12. maj 2012 - 17:41 #1
Update:
Jeg har fundet 'BandObjectLib' som var med i projektet.
Referencen var imidlertid ikke korrekt. Jeg satte den igen, men får nu følgende fejl, når jeg forsøge at kører projektet

Visual studio cannot start debugging because the debug target 'd\winnt\explorer.exe' is missing. Please build the project and retry or set the OutputPath and AssemblyName properties appropriately to point at the correct location for the target assembly.

Jeg bruger Visual Studio 2010
Avatar billede montago Praktikant
09. juni 2012 - 18:54 #2
Det virker som om projektet blev lavet på en Windows2000 maskine hvor windows mappen hedder WinNT (tror jeg nok)

du skal sætte debugtarget til C:\Windows\System32\Explorer.exe i stedet.

Jeg vil anbefale at hente Windows SDK hvis du ikke allerede har det installeret, da projektet garanteret har brug for Symbols og andet derfra...
Avatar billede koppelgaard Praktikant
13. juni 2012 - 20:51 #3
Hej Montago
Tak for svar.
Følgende spørgsmål lyder nok lidt ubegavet:

"du skal sætte debugtarget til C:\Windows\System32\Explorer.exe i stedet" Hvor gør jeg det?
Avatar billede montago Praktikant
13. juni 2012 - 21:25 #4
du skal ind i egenskaber for projektet.

du kan dobbelklikke på "properties" lige nedenunder projektnavnet.
herinde indstiller du alting
Avatar billede koppelgaard Praktikant
13. juni 2012 - 21:30 #5
Det prøver jeg + windows sdk
Avatar billede koppelgaard Praktikant
13. juni 2012 - 21:32 #6
Du som er så klog: har du ikke et bud på http://www.eksperten.dk/spm/964489 ?
Avatar billede koppelgaard Praktikant
01. oktober 2013 - 10:58 #7
Hej Montago.
Du har aldrig fået point.
Undskyld!!!!
Sender du et svar?
Avatar billede montago Praktikant
01. oktober 2013 - 15:03 #8
okay da