Avatar billede bobmarly Nybegynder
12. maj 2012 - 11:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

skal købe ny gamer pc

hey jeg skal købe en ny pc et at game på. jeg skal spille battlefield 3, NBA12k, Diablo 3 og en masse mere ;) ( gerne i høj kvalitet) den skal helst ikke koste mere end de 7000.

jeg har kigget lidt på den:
http://www.game-station.dk/blue-bean/silent-blue-bean-i5-2500-3-33ghz-2x2gb-z68-gtx560-1024mb-500gb-dvd-rw-600w.html

Men hvad skal jeg opgraderer vis jeg køber den, og er der en beder en jeg kan købe til ca. 7000.

håber jeg kan få nogle gode råd!!!
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2012 - 12:41 #1
her er der valg på alle hylder

http://shop.computerplanet.dk/pckonfigurator.asp

m.v.h
Avatar billede bobmarly Nybegynder
12. maj 2012 - 15:09 #2
http://shop.computerplanet.dk/pckonfigurator.as
Vil den kunne gøre det? og vis ja vis ja hvad skal jeg så opgraderer på den???
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2012 - 16:08 #3
jeg kan ikke se hvad du har ændret eller valgt
Avatar billede bobmarly Nybegynder
12. maj 2012 - 16:15 #4
Avatar billede bobmarly Nybegynder
12. maj 2012 - 16:17 #5
Under "gamer pc" og så den der hedder "Game-Super Silent" til 6125DDK
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2012 - 17:41 #6
den ser fin ud men jeg ville vælge et nvidia graffikkort gtx 570 der er meget fint kørende.
det er fordi sådan et har jeg og det er et hit men lidt dyrere

og så give den mere ram end de fire men hvis du kun skal køre 32 bit kan du jo ikke bruge mere end de fire
32 bit kan kun bruge 4 gb ram -minus  det på graffikkortet
64 bit kan over 4 gb optil hvad bundkortet kan klare

men prøv at gå i forretningen de er ret gode til at samle dem så de er optimale

jeg har asus sabertooth 990 fx bundkort - fandeme et godt kort
det er ideelt til at køre 64 bit med mange ram i - har 12 gb

den laver ingen fejl i løsningscenter overhovedet
så har du lidt at sammenligne med

ofte kan du ved at forhandle med dem få en der er bedre end du lige havde tænkt på

m.v.h
Avatar billede bobmarly Nybegynder
12. maj 2012 - 17:58 #7
yea okay! mange tak :)
Avatar billede bobmarly Nybegynder
12. maj 2012 - 20:29 #8
Hvad vil du sige til den her hvor jeg opgraderer grafikkortet til GTX560 Ti. og jeg opgraderer strømforsyningen. og giver den Windows 7 vil det kunne gøre det (så den på et andet spørgsmål) =D
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2012 - 07:06 #9
med hensyn til strøforsyning kan du her se havd de forskellige kan

http://www.ocztechnology.com/products/power_management/

gtx 560 er et udmærket kort
i det store hele får du hvad det koster

hvis du vil investere i win 7 så køb den i 64 bit så har du muligheden for at bruge over 4 gb ram

er den installeret med 32 bit styresystem så skal du hel forfra hvis du køber en 64 bit

brug microsoft advisor

den vil sladre om den kan køre det eog hvad du så bør gøre

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/downloads/upgrade-advisor

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2012 - 17:31 #11
der ligger en intern besked til dig

jeg har ikke været hjemme hele dagen.

m.v.h
Avatar billede bobmarly Nybegynder
13. maj 2012 - 18:53 #12
behøver den en køler
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2012 - 06:27 #13
ja absolut ellers brænder din cpu af lynhurtigt

der findes flere typer men se denne her

http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=08804&type=0

det er en færdig og lukket fætter lige til at montere som en almen køler men denne her smider varmen ud af kabinettet

så er der kun varme fra graffikkortet der skal væk ok