Avatar billede bufli Mester
11. april 2012 - 12:55 Der er 1 løsning

Invitationer modtaget på iPhone. Hvordan besvarer (accepterer) man en invitation

Hej

Jeg har en iPhone 4S, som jeg anvender både privat og på mit arbejde.

Den private kalender kører via iCloud, så min kone og jeg har en fælles kalender den vej igennem.

På mit arbejde anvender jeg Lotus Notes.

Der er visse aftaler jeg ønsker at have både i Lotus Notes og i min private kalender (så fruen kan se dem). Derfor ønsker jeg at oprette aftalerne enten i den private kalender og invitere mig selv på arbejdet, eller omvendt.

Jeg modtager godt nok invitation fra mit arbejde når jeg indbyder derfra, men kan ikke acceptere aftalen.

Hvis jeg opretter aftalen i min private kalender, og ønsker at invitere mig selv på arbejdet, kommer invitationen fint igennem, og jeg kan acceptere den.

Er der nogen der kan give mig en forklaring eller løsning på, hvordan jeg kan acceptere invitationer sendt fra Lotus Notes?

Det skal siges, at jeg sagtens kan sende mødeindkaldelser fra Lotus Notes til eksterne personer der f.eks. anvender Outlook!

M.v.h.
Kenneth
Avatar billede bufli Mester
18. april 2012 - 10:18 #1
Lukker spm. grundet manglende input