Avatar billede mettezeb Nybegynder
20. marts 2012 - 12:03 Der er 3 kommentarer

Problemer med Safari på Ipad

Hej alle

Jeg sidder som administrator af et ekstranet, hvor vi har en del materiale til en bestyrelse.
Problemet er, at hver gang jeg åbner et dokument i det CMS system i Safari, kommer den med en fejl (se billede i link)
http://www.intermet.dk/foto.jpg

Nogen der kender fejlen?
Avatar billede pstidsen Novice
20. marts 2012 - 12:43 #1
IPad er ikke kompatibel med flere ting rundt omkring på nettet. F.eks. kan man ikke sende mails fra søndagsavisen.dk (ved ikke lige var det er for en programmeringsteknik der gør det). Derudover er den, som du nok ved, heller ikke kompatibel med Java og Flash.

Derfor er det ikke sikkert det overhovedet det kan virke med CMS systemet.

Jeg vil foreslå at I kigger på Ditmers løsning, eDagsorden. Det bliver brugt i den kommune jeg bor i (min far er byrådsmedlem) og det virker rigtig godt! http://www.ditmer.dk/loesninger/ditmer-edagsorden/
Avatar billede mettezeb Nybegynder
20. marts 2012 - 13:11 #2
Hejsa...
Tak for svar - vores cms system fungerer fint nok :) Jeg ved også alle problematikkerne med Ipad osv...
Det var bare mere om der var nogen der havde set den fejl i safari før?
Avatar billede pstidsen Novice
20. marts 2012 - 13:16 #3
Det har jeg ikke og synes heller ikke der er så meget på Google. Så hedder det i hvert fald document i stedet for doc.