Avatar billede bufli Mester
13. marts 2012 - 11:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Musik i iPhone - hvorfor får jeg ikke album coveret med?

Hej

Jeg er ny iPhone ejer. Når jeg lægger min musik fra min PC over på min iPhone (4S), så får jeg ikke coveret med.

Jeg har min musik liggende på NAS drev, og trækker f.eks. et helt album fra stifinder over på min telefon i iTunes. Musikken overføres fint, men coveret får jeg ikke med.

Hvad gør jeg galt?

M.v.h.
Kenneth
Avatar billede bufli Mester
18. april 2012 - 10:19 #1
Lukker da der ikke kom nogen svar
Avatar billede bufli Mester
29. juli 2012 - 08:00 #2
Har nu fundet løsningen selv:

Download MP3tag (gratis) fra nettet.

I MP3tag åbnes albummets musik.
Tryk CTRL A for at vælge al musikken.
Højreklik på musikken og vælg "Udvidede tags"
Til højre i det billede der kommer frem, højreklikkes på området under der hvor der står "Cover", og der vælges "Tilføj cover". Vælg cover billedet og tryk OK