Avatar billede hottelasse Nybegynder
05. marts 2012 - 19:36 Der er 1 kommentar

Dead Island - uendelig holdbarhed

Hej allesammen :-)
Jeg er virkelig træt af at jeg skal reparere mine våben hele tiden i Dead Island, og ville høre om i måske kender en hjemmeside eller noget hvor man kan få det :-)
Avatar billede Jmv_cyber Novice
07. marts 2012 - 10:03 #1
Der findes ikke nogen deciderede koder til våben der ikke breaker, men du kan finde adskillige "trainers" der bl.a. har den effekt. Du skal dog være opmærksom på at mange af disse trainers kan indeholde spor af virusser/trojans/andet snavs, da de går ind og manipulere den aktive data, så sørg for at være beskyttet inden du begiver dig ud i trainer junglen :)