Avatar billede jensgert Nybegynder
19. december 2011 - 18:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy 15500 blokeret af en app men kan ikke reset'e

Min søn har downloaded apps og jeg tror at en af dem blokerer telefonen. Man kan fint starte op, indtaste pin og bruge den virtuelle lås. Men derefter kommer følgende fejlmelding:

Programmet start (proces com.sec.android.app.twlauncher) er standset uventet. Prøv igen.

(vindue nedenunder siger:) Tving til at lukke.

Alle forsøg på at reset'e telefonen mislykket, det er som om den ikke følger alm. spilleregler.
Avatar billede jensgert Nybegynder
02. februar 2012 - 08:58 #1
Reset fra guide på nettet
Avatar billede jensgert Nybegynder
03. marts 2012 - 07:48 #2
fin
Avatar billede AmadeusE Nybegynder
24. november 2012 - 22:27 #3
Halløj

Hvad gjorde du??
Har samme problem - min Samsung Galaxy er helt låst på samme måde.
Kan intet gøre.