Avatar billede Slettet bruger
19. november 2011 - 19:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lav egen temaer til htc desire hd

hej eksperter !!

kan man lave sin egen  temaer til htc desire hd ???

jeg er pæn træt af de tema som er på android market

fordi de er ikke free

så mit spørgsmål lyder på hvordan laver man sin egen temaer ??

jeg har været inde på androiden MEN det kan jeg ikke bruge til så meget  det  viser jo kun  hvordan man laver sin egen app
http://androiden.dk/2010/07/30/lav-dine-egne-android-programmer/
Håber i kan hjælpe :))
Avatar billede kimwright Nybegynder
29. november 2011 - 13:57 #1
Tror ikke det er muligt at lave sine egen - eller det er det sikkert men det er nok svært.

Jeg har en Incredible S - og bruger et gratis program der hedder "Go Laucner" det er istedet for "Sense" brugerfladen - Golaunch har MANGE Tema instillinger - både lock screen, baggrunde teamer - og mulighed for forskellige "GO apps" fx andet sms program - som jeg personligt er meget glad for - hvor udseende også kan laves om (:
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2011 - 13:52 #2
hej jeg kender godt Go Launcher https://market.android.com/search?q=Go+Launcher&so=1&c=apps

(ApplikationerMindst 1000 resultater)
MEN di er ikke free :((  så jeg ville gerne lav egen temaer til htc desire hd

(android)
kan man det ??
Avatar billede kimwright Nybegynder
07. december 2011 - 14:21 #3
Det er selvfølgelig muligt - men er ret sikker på det kræver noget specielt software, og stor kendskab til programmering
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2011 - 20:50 #4
ja man til iphone  kan man få htc til se her http://iphoneguide.dk/wp-content/uploads/2011/03/dreamboard_650.jpg

kan man få det til htc / android ??
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2012 - 14:47 #5
lukker :-)