Avatar billede Lenny87 Nybegynder
07. november 2011 - 20:18 Der er 3 kommentarer

Streger over bærbar skærm?

Hej med jer.

Jeg har et vennepar som jeg skal hjælpe med deres bærbar.

De har et problem at der ligepludselig kommer streger henover skærmen (se link for billede), det sker når den har kørt lidt tid, ca. 5 min., nogen gange mere.

Jeg var så inde ved dem hvor jeg gendannede den til et tidligere tidspunkt, det hjalp så i et en dags tid, og så gjorde den det igen,  så imorgen vil jeg prøve at formatere den, men er der nogen der har oplevet dette problem før og kan sige om det er et hardware problem?

Det en HP bærbar omkring 3 år gammel, som køre Vista.

Link til billede: https://lh4.googleusercontent.com/-vCaMGlDA3aE/TrguJCd7W1I/AAAAAAAAAIU/Zzl0InB4R28/s324/IMAG0355_1320690831046.jpg
Avatar billede Spench88 Nybegynder
08. november 2011 - 08:21 #1
da den er 3 år gammel er det jo ikke service på mere, så jeg vil anbefale dig at prøve at åbne den og se om stikket fra skærmen til bundkortet er ved at ryste sig løs.

Fik godt nok selv nogle andre streger da min gjorde det, men Potato Potáto
Avatar billede Lenny87 Nybegynder
08. november 2011 - 17:27 #2
Så du er 99% sikker på at det er et hardware problem?
Avatar billede Spench88 Nybegynder
10. november 2011 - 13:17 #3
Tror ikke det er dit hardware der er i stykker men stikket fra skærmen som har rystet sig løst