Avatar billede tesa60 Nybegynder
28. februar 2011 - 00:26 Der er 2 kommentarer

Pinnacle 12 - brænder

Jeg har lavet en film i P med videoklip og still billeder. Jeg har brændt et par test videoer direkte fra P 12. Da jeg vil lave den færdige film strejker den pludselig og vil ikke brænde. Er der fyldt op et sted, jeg ikke ved?? Har slettet hjælpefiler, disk, defragmenteret - intet hjælper. Den vil ikke gemme filmen inden den skal brændes???
Avatar billede trav4u2 Novice
14. marts 2011 - 23:27 #1
Det hænder, at der bliver efterladt filer på harddisken når man brænder en DVD.
Prøv at lave en søgning på C-drevet efter filer der er større end eks. 500 Mb.
Avatar billede tesa60 Nybegynder
15. marts 2011 - 11:37 #2
Tak det vil jeg prøve!
vh