Avatar billede mcklarsen Nybegynder
21. februar 2011 - 01:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Multi Windows Usb Installer

Hej

Jeg ville gerne vide om der er nogen derude der har en idé om hvordan man kunne lave en Bootable USB-stick der indeholder installations filer til:
Windows Xp, Windows 7 og måske andre versioner.

Min tanke var blot at isætte og boot'e fra USB-stick'en hvorefter jeg kunne vælge hvilket OS jeg ville installere.

Håber på nogle snedige svar (:
Avatar billede fromsej Praktikant
21. februar 2011 - 06:10 #1
Det burde Sardu kunne:
http://www.sarducd.it/windowspe.html
Jeg har ikke testet den del endnu.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 07:48 #2
Avatar billede mcklarsen Nybegynder
21. februar 2011 - 15:32 #3
#fromsej
Det kan godt være det var noget, kigger lige på det og ser om det er brugbart.

#treatmenice
Det er vidst ikke lige hvad jeg efterspurgte (:
Avatar billede mcklarsen Nybegynder
28. februar 2011 - 01:46 #4
#fromsej

Hej igen, så har jeg fået kigget lidt på det, og det er umildbart en løsning, ikke en helt perfekt løsning da jeg som standard ikke kan komme til at vælge flere forskellige sprog af samme version af windows. Jeg kan fx kun vælge én windows xp og én windows vista, ikke en dansk og en engelsk. Og så er jeg egentlig ikke helt overbevist om jeg fik det til at loade med boot'en, men det skulle jo være la-sig-gørligt.

Så kunne godt tænke mig at høre om der er nogle alternative løsninger derude?
Avatar billede mcklarsen Nybegynder
23. januar 2012 - 15:26 #5
lukket