Avatar billede kamilla36 Nybegynder
10. januar 2011 - 13:32 Der er 1 kommentar

stop alkohol

Hej.Mit navn er Kamilla Larsen 37 år.Jeg skriver til jer fordi jeg har en god idea om at starter mit ejen tv show.Jeg er fra polen men har bor i danmark 19 år.Jeg har oplever maget i mit liv og har opliver maget i danmark.Som barn gik jeg maget igenem dålid og god ting.Men nu de er på tid hjælper andrer mænsker i danmark.De er mange ulykker i danmark og mange ung som gammel død i bil ulykke og blev selv kører nyd i enden bil fordi folk drikker maget alkohol og sater sej bejvid raten.Jeg selv drik spirytus til julefrokost og kører bil men blev stopet af politi og blev anhold.jeg mister mit kørerkort nu og er så maget kad af de at nu vil jeg går de annalys for andrer.Jeg kun godt tanker mig starter min ejen tv show og har brug for jers hjælp.De jeg vil, de er at hjælper danmark for mindre ulykker med bil og mindre spirytus kørsel.Jeg håba i ser alvorlig på de jeg brænder for,og vil maget gerne hører fra jer og måski kommer til et møde hvor kan jeg forteler mere om mit show og min idea. mvh kamilla
Avatar billede E-Hammer-E Nybegynder
14. februar 2011 - 17:32 #1
Hvordan skal dit TV-Show være?? Live eller hvad?? Det er let nok når det ikke er live men hvis det skal sendes direkte så folk kan se det vil jeg råde dig til at bruge nogle af de websider man kan bruge

http://www.ustream.tv/
http://www.livestream.com/
Mener også Youtube.com er begyndt så man kan sende live

Vil du havde et helt TV-Show som kun handler om at man ikke må drikke alkohol når man skal ud at kører bagefter?? Eller skal det være et talkshow agtigt??

Svar lige tilbage på mine spørgsmål