Avatar billede hetzzer Nybegynder
12. oktober 2010 - 16:46 Der er 1 kommentar

HTC tattoo der sletter sig selv ...

Hej :)
Jeg har nu været den heldige ejer af en HTC tattoo i et halvt års tid, og den er til reparation for 3. gang nu... Men der er to gennemgående problemer den 1. er at den ikke holder tastaturet lås, så den ligger i lommen og ringer til folk ovs. 2. andet er at jeg 2 gang har oplevet at den har "slettet" sig selv, næsten alt på telefonen blev slettet(ikke billeder og videoer)
Nogle andre der har oplevet noget af dette, for jeg er dybt fortvivlet over det :/
Avatar billede double-g Juniormester
12. oktober 2010 - 20:06 #1
1) det kan kureres med

- indstillinger -> sikkerhed -> kræv mønster for at låse op

2) hvis den har bladret frem til >nulstiling til fabriksindstillinger< mens den har ligget i lommen så kan det også forhindres ved at kræve  mønster