Avatar billede Mcoroklo Nybegynder
03. februar 2010 - 16:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio Subversion

Jeg er i den situation hvor jeg sammen med en anden skal lave et projekt i Visual Studio.

Jeg ønsker at bruge subversion af en eller anden art, og har før haft gode erfaringer med at BRUGE Team Foundation Server.

Jeg ønsker en NEM løsning. Jeg ønsker at det skal være "klik, klik, klik -> Opsat!". Det skal virke globalt så jeg kan hoste en server hjemmefra, også kan bruge den som subversion udefra.

Jeg har ikke erfaring med opsætning Team Foundation Server, men min kammerat brugte en weekend med at få det op og køre, PLUS han havde erfaring med opsætning af servere. Det ønsker jeg ikke.

VisualSVN virkede rigtig lækkert - men lokalt. Her kunne vi ikke få fat på computeren ud fra verdenen...
Avatar billede mrtn Nybegynder
03. februar 2010 - 19:08 #1
Enig. Man kan få et virkeligt lækkert system med Visual Studio og SubVersion. Du skal selvfølgelig lave noget port-forwarding i din router for at få adgang til svn-serveren udefra, det har du gjort?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
03. februar 2010 - 19:20 #2
Lad være med at bruge kostbar tid på at sætte din egen server op, det er både besværligt og kræver backup og hvad ved jeg.

Se her: http://www.svnhostingcomparison.com/
Avatar billede Mcoroklo Nybegynder
14. april 2010 - 15:58 #3
Jeg endte med at bruge VisualSVN - ellers tak for svarene.