Avatar billede nidyahou Praktikant
31. januar 2010 - 14:09 Der er 1 løsning

MVC website i virtuelt directory henter forkert web.config

Jeg har et website med en umbraco installation i roden af websitet. Så har jeg et virtuelt directory som er sat til en application med et MVC website i, men jeg får en :

Could not load file or assembly 'UrlRewritingNet.UrlRewriter' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

fejl når jeg prøver at se localhost/mvc (mvc værende virtuel directory). Problemet er jo så at rod web.config'en bliver taget med i betragtning hvor mvc'ens egen web.config egentlig burde være den gældende. Jeg har forsøgt at tilføje et remove tag til httpmodules for at fjerne urlrewriting, men det hjælper intet. Jeg har også forsøgt at placere et location tag omkring system.web noden for at forhindre at childapplications arver web.config indstillinger fra umbraco rod-sitet.

So far not so good - nogen idéer?
Avatar billede nidyahou Praktikant
05. marts 2010 - 20:40 #1
lukker