Avatar billede peerlarsen Praktikant
10. januar 2010 - 10:49 Der er 2 kommentarer

Sætte rettigheder på en mappe på server

Hejsa.

Jeg har et program, lavet i vb.net (VS2008). I programmet opretter jeg nogle mapper på serveren. I den ene af de mapper som jeg opretter, vil jeg kun have at én bestemt gruppe har adgang til. Nogen der ved hvordan man gør dette?

Det kræver jo at programmet på en eller anden måde får administrator rettigheder, for at kunne gøre dette, for ellers kan det vel ikke lade sig gøre.

Hilsen Peer
Avatar billede madand Nybegynder
11. januar 2010 - 10:31 #1
Jeg tror nok du skal ind på serveren og give IIS_WPG Write permissions.

Det løste ihvertfald mit problem, da jeg skulle skrive til en XML fil..
Avatar billede madand Nybegynder
11. januar 2010 - 10:32 #2
Hov sorry, så ikke lige at det nok ikke var en web applikation.