Avatar billede snuppy123 Nybegynder
27. december 2009 - 10:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Automatisk tilslutning Vista

Hej med jer,

jeg har 2 bærbare, 1 m Vista og 1 med XP.

Min XP maskine "hopper automatisk" på nettet via vores trådløse router.

Men min Vista maskine hopper ikke automatisk på. Jeg skal altid klikke på internet ikonet og vælge "Diagnose af forbindelses problemer", så indentificerer den problemet, og så skal jeg bagefter vælge "Slå trådløs kommunikation til".

Kan det virkelig ikke gøres automatisk fra min Vista maskine, så den ligesom min XP maskine selv hopper på ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. december 2009 - 10:48 #1
Jeg er ikke helt sikker har selv kørt vista en meget kort tid mener det er lige så stor en fiasko som milenium! nede i højre hjørne ved uret kan du højreklikke og vis trådløse netværk i nærheden der skulle du kunne logge på og sætte flueben i brug altid dette netværk og log automatisk på!
Avatar billede snuppy123 Nybegynder
27. december 2009 - 11:16 #2
Hmm, jeg har været det hele igennem, der er en del muligheder inde under Netværk og delingscentret, men uden held...
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. december 2009 - 11:45 #3
Har du inde under egenskaber i trådløs for oven en fane hvor der står trådløse netværk hvis ja? kommer der en side hvor du kan flytte dit netværk op?
Avatar billede snuppy123 Nybegynder
27. december 2009 - 11:59 #4
nej, man kan slet ikke vælge egenskaber ved at højreklikke på ikonet
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. december 2009 - 12:32 #5
Gå ind i Kontrollpanel netværk og delingscenter Administrer trådløse netværk højreklik på ikonet egenskaber sæt flueben i alle tre steder mener jeg der er men som sagt svært at huske her er vista out!
Avatar billede snuppy123 Nybegynder
27. december 2009 - 13:33 #6
Der var kun 2 flueben markeret, men efter jeg markederede den sidste og genstartede 2 gange kan den stadig ikke logge på automatisk....
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. december 2009 - 13:40 #7
Er din pc sat til hjemme eller offentlig netværk?
Avatar billede snuppy123 Nybegynder
27. december 2009 - 15:04 #8
kun hjemme
Avatar billede 50573433 Nybegynder
27. december 2009 - 22:44 #9
Kik her på på #2
http://www.eksperten.dk/spm/890071#reply_7483537.

Det har jeg prøvet utallige gange og det plejer at virke