Avatar billede kennethv Nybegynder
01. oktober 2009 - 15:45 Der er 1 løsning

Backup af en DB med SQL Server Management Studio Express

Jeg har en db jeg gerne vil kopiere over til en anden db. Jeg har prøvet at gøre det fra SMSE. Selve backup'en går godt, men når jeg skal restore den på en anden, troede jeg bare at man højreklikker på Folderen "Database", men den forventer en DB til at gøre det med. Så har jeg oprettet en DB med samme navn som source uden at oprette tabeller, det regner jeg med at det ligger i min backup, men jeg får en fejl:

The backup set holds a backup of a database other than the existing database.

Så begyndte jeg at oprette mine tabeller i den nye db, men samme fejl får jeg.

Ved ikke lige hvorfor den gør det.
Avatar billede kennethv Nybegynder
01. oktober 2009 - 15:53 #1
Den her tror jeg vist lige at vi glemmer.

Fandt ud af det.