Avatar billede low-budget Nybegynder
06. august 2009 - 21:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB printer fungerer ikke sammen med min ældre pc

Jeg har en AMD Athlon xp 2200+ pc.

Jeg har købt en ny printer; en Canon MP 140.

Printeren har et USB kabel, pc'en har en USB hub, men jeg kan ikke skrive noget som helst ud.

Jeg har søgt på nettet og har fundet dette:

http://support.microsoft.com/kb/310575/da

Men da jeg er almindelig pcbruger er problemet ud over min fatteevne.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2009 - 21:36 #1
Du har vel husket at driveren skal installeres inden du slutter den til?
Printeren kræver desuden USB 2.0 for at virke, er din USB hub 2.0?
Avatar billede low-budget Nybegynder
07. august 2009 - 02:02 #2
Kære john_stigers, jeg købte denne gamle pc for 3 måneder siden.

For 2 måneder købte jeg printeren og har siden brugt mange timer på, at få den til at fungere.

Jeg har downloadet USB 2.0, som du nævnte og nu virker printeren. Perfekt.

Tusind tak.

low-budget
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2009 - 09:22 #3