Avatar billede splitbus Nybegynder
02. april 2009 - 14:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Iphone & Ringetoner

Har lige købt Xilisoft Iphone Ringtone Maker, for at kunne lave mine MP3 filer om til ringetoner til min Iphone 3G.

Det lykkedes også og de ligger det rigtige sted og jeg kan vælge dem som standard tone og den skriver også i indstillingerne at tone er valgt,men når tlf ringer er det den første af de medfølgende toner der ringer :(

Hvad sker der ?
Avatar billede benneharli Juniormester
02. april 2009 - 14:39 #1
Hvorfor laver du ikke bare dine MP3 om til m4a (Apple format) og omdøber dem til m4r (Apple ringtone) og importerer dem i iTunes?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
02. april 2009 - 14:49 #2
Ellers findes der også programmet iToner, som er gratis 30 dage, der kan overføre dem direkte til den.

Ellers kan ringetoner hentes fra www.nakko.com, som kan indsættes direkte i iTunes.
Avatar billede splitbus Nybegynder
02. april 2009 - 15:07 #3
Mit problem er ikke at kunne ringetoner. Mit problem er at Iphone ikke vil bruge dem som ringetoner :(
Avatar billede splitbus Nybegynder
16. juni 2009 - 06:05 #4
.
Avatar billede hyben Novice
04. marts 2010 - 16:01 #5
Hej ... kan du forklare hvordan?