Avatar billede Kaow Nybegynder
18. marts 2009 - 16:52 Der er 6 kommentarer

EMEI-nummer til stjålet mobil?

Hej..

Jeg har fået stjålet min helt nye mobil, men politiet siger at de skal have EMEI-nummeret, kan man få det på andre måder end ved at taste en kode på selve mobilen også få det oplyst? For Da mobilen er stjålet har jeg ikke mulighed for dette.
Avatar billede leif Seniormester
18. marts 2009 - 17:04 #1
Står vel på din Faktura fra forhandleren ?
Avatar billede leif Seniormester
18. marts 2009 - 17:04 #2
Og på kassen som du vel har gemt ?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
18. marts 2009 - 17:05 #3
1. Det plejer at stå på pakken som du får med mobilen..

2. spørg hvor du har købt mobilen..
Avatar billede nfunlock Nybegynder
18. marts 2009 - 17:24 #4
imei nr står på kassen til mobilen ellr som regl også på kviteringen

eller kan det være de kan finde for dig i den forratnig du har købt mobilen i via købe navn og adr
Avatar billede Kaow Nybegynder
18. marts 2009 - 17:45 #5
Jeg har købt mobilen på sonofons hjemmeside, så har ingen kasse, og kan ikke finde EMEI nummeret på kvitteringen..
Avatar billede nfunlock Nybegynder
18. marts 2009 - 17:55 #6
så er du nød til at henvende dig til sonofon og de burde udfra kviteringen kunne finde dit imei nr på mobilen

men forstår ikke hvorfor du ikke har kassen til mobilen når du har købt den via sonofons hjemme side da alle mobiler sende i en kasse sammen med lader batteri med mere og uden på denne kasse står imei nr på mobilen

har du ikke fået mobilen i en orginal kasse fra producenten kunne det tyde på at du har fået en brugt mobil eller en demomodel er det ikke tilfældet har sonofon klokket godt i den da en helt ny mobil der sælges skal liggge i den orginale kasse som er plumberet af den grund at du kan se den ikke har været brugt