Avatar billede nidyahou Praktikant
02. september 2008 - 18:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mySQL i visual developer 2008 express

spørgsmålet giver sig selv. Er det muligt at connecte til en MySQL db gennem visual developer 2008 express. Hvis nej - hvad kan der så gøres? Hvis ja - hvordan gøres det?

pfh. tak :)
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2008 - 18:23 #1
Din applikation kan sagtens bruge MySQL - det kraever bare at du har installeret
MySQL Connector for .NET.

Men hvis du spoerger om du kan bruge database browser i IDE'en, saa gaetter jeg paa at du kan,
hvis du fortaeller den at den skal bruge ovennaevnte connector, men jeg har aldrig
proevet, saa jeg kan ikke fortaelle dig hvordan.

(som noedloesning kan du jo bruge ODBC)
Avatar billede nidyahou Praktikant
26. september 2008 - 18:19 #2
drop svar :)
Avatar billede arne_v Ekspert
26. september 2008 - 19:46 #3
svar