Avatar billede set Nybegynder
30. juli 2008 - 13:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemmer med at samle tabeller

Hej
Jeg sidder og roder med et webprojekt i visual studio 2008.
Jeg har generet en database der hedder ASPNETDB.MDF til login via asp.net configuration.
Dette er også i orden, kan fint tilgå denne.
Men mit problem er at jeg skal bruge flere tabeller til mit projekt og databasen skulle gerne ud at ligge på et webhotel i en database(fil).

Når jeg prøver at oprette flere tabeller er dette også ok, men når jeg vil tilgå disse tabeller med diverse komponenter såsom SqlDataSource vil den have et login til server .\SQLEXPRESS og ASPNetDB.mdf og uanset hvad jeg gør kan jeg ikke få forbindelse da jeg får at vide at login ikke lykkedes.
Hvorfor det når jeg ikke har problemmer med almindelig login?
Der er ingen forskel om jeg bruger windows Authentication eller SQL Server Authentication.
Jeg håber ad denne vej at de er nogen der kan hjælpe mig så jeg kan få alle mine tabeller samlet i en DB(fil) så systemet virker.

På forhånd mange tak
Avatar billede set Nybegynder
30. juli 2008 - 13:49 #1
Hej igen
Der skal også være adgang til at oprette/rette/slette i disse tabeller.
Avatar billede set Nybegynder
28. marts 2009 - 08:43 #2
lukker