Avatar billede sf Nybegynder
28. maj 2008 - 22:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

flyt projekt med web reference

er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg flytter et projekt med en web reference fra en server til en anden?
Avatar billede ladyhawke Novice
29. maj 2008 - 05:57 #1
er det projektet du flytter der refereres til eller har det en web reference til en anden server?
Avatar billede sf Nybegynder
29. maj 2008 - 09:46 #2
det er en  web reference til en anden server.  men ligner stadig der står noget kode fra det gamle: Fetch(String fetchXml) in C:\WebSites\crm\Web References\sikkercrm\Reference.cs:64 dette "C:\WebSites\crm\Web References\sikkercrm\Reference.cs"  er en sti på den gamle server.
Avatar billede ladyhawke Novice
29. maj 2008 - 11:18 #3
prøv om ikke update wen reference er nok, når du har flyttet...
Avatar billede sf Nybegynder
03. november 2012 - 01:54 #4
lukker