Avatar billede l_otto Nybegynder
28. maj 2008 - 09:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder denne fejl

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Configuration Error
Description: An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately.

Parser Error Message: It is an error to use a section registered as allowDefinition='MachineToApplication' beyond application level.  This error can be caused by a virtual directory not being configured as an application in IIS.

Source Error:

Line 52:            ASP.NET to identify an incoming user.
Line 53:        -->
Line 54:        <authentication mode="Windows" />
Line 55:        <!--
Line 56:            The <customErrors> section enables configuration

Source File:    Line: 54

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.1433; ASP.NET Version:2.0.50727.1433
Avatar billede sherlock Nybegynder
28. maj 2008 - 09:22 #1
Det betyder at din application ligger i et underbibliotek, som ikke er defineret som virtuelt i IIS.
Avatar billede ladyhawke Novice
28. maj 2008 - 09:23 #2
er det sådan noget her der er galt:
http://forums.asp.net/p/769696/769696.aspx
Avatar billede l_otto Nybegynder
28. maj 2008 - 09:56 #3
tak
Avatar billede ladyhawke Novice
28. maj 2008 - 10:19 #4
in case du kan bruge svaret til noget... (ellers bør du give point til Sherlock, hvis han lægger et svar)