Avatar billede skytten_4200 Nybegynder
27. februar 2008 - 22:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Indsæt en anden web side i min webside

Er der nogen af jer andre som kan komme med en forklaring på hvordan jeg indsætter en anden side i min egen website.
Det jeg vil er at jeg har en hjemmeside, jeg vil der indsætte en blog som jeg har på www.blogger.com uden at man skal direkte hoppe over på den men skal kunne læse den i en ramme på min hjemmeside der er lavet i Frontpage.

Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede gizp Nybegynder
27. februar 2008 - 22:48 #1
Du kan bruge: <iframe></iframe>
Avatar billede w13 Novice
27. februar 2008 - 22:49 #2
Avatar billede passiflora Juniormester
27. februar 2008 - 23:06 #3
Syns jeg har haft problemer med sikkerhedsadvarsel, når man bruger iframe på tværs af domæner ...
Avatar billede w13 Novice
28. februar 2008 - 07:53 #4
Det burde der kun komme, hvis du kører det lokalt.
Avatar billede skytten_4200 Nybegynder
28. februar 2008 - 12:42 #5
Tak for svaret
Avatar billede justrace Novice
28. februar 2008 - 12:53 #6
:)
Avatar billede w13 Novice
28. februar 2008 - 12:56 #7
qizp burde nok have haft de point, hvis du brugte den løsning. =)
Avatar billede gizp Nybegynder
28. februar 2008 - 16:46 #8
Jeg kunne ikke være mere enig :)
Avatar billede skytten_4200 Nybegynder
29. februar 2008 - 09:00 #9
Det var sådan set også min mening at jeg ville give pointene til qizp, men jeg er helt ny her på eksperten og ville lige skrive tak for svaret og så give pointene til qizp og jeg ved ikke hvad der skete men så var det pludselig mig selv der havde fået pointene, men nu har jeg fundet ud af hvordan dettte fungere, så jeg håber i bære over med mig.
Avatar billede gizp Nybegynder
29. februar 2008 - 17:52 #10
Det er i orden, du ser ud til at have mere brug for points end mig :P