Avatar billede treepeert Nybegynder
18. februar 2008 - 09:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brug af php sammen med frontpage

Hej!

Jeg er igang med at lave en hjemmeside i frontpage, men vil også gerne bruge php på siden.

Jeg har fulgt en lille vejledning til opsætning af php i frontpage, men synes ikke der virker...

1. Der kommer ingen hjælpefunktioner frem(f.eks der kan fortælle dig om mulighederne ved en given funktion)

2. jeg kan tilsyneladende ikke brug <?php ?>, men skal brug <% %> i stedet.

3.(VIGTIGST)Den simple brug af <form method="post">, virker ikke. når jeg kører siden, siger den: "method not allowed" i browseren.

Jeg ville være evigt taknemmelig hvis der var nogen som kunne hjælpe mig videre her.

på forhånd tak
Avatar billede olebole Juniormester
18. februar 2008 - 23:59 #1
<ole>

Nej, <% %> hører til andre steder - f.eks. ASP. Find en ordentlig editor i stedet. Frontpage hører til i et andet årtusinde  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede treepeert Nybegynder
19. februar 2008 - 10:24 #2
Kan du anbefale en?
Lige nu er jeg gået over til Dreamweaver....
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2008 - 21:42 #3
Det er den WYSIWYG (What You See Is What You Get) editor, der skriver bedst kode - og det er formodentlig det, du søger  :)
Avatar billede treepeert Nybegynder
29. februar 2008 - 10:37 #4
Ole :
Vil du smide et svar så du kan få point og jeg kan få spørgsmålet ud af verdenen:)
Avatar billede treepeert Nybegynder
07. marts 2008 - 13:35 #5
kay. jeg smider selv et så