Avatar billede kasp Nybegynder
01. februar 2008 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Teksten kommer over mit banner

Hej.
Jeg har et lille problem med min html editor. Jeg kan fint få den til at virke, men når jeg efterfølgende går ind på den side, hvor teksten fra editoren fremgår, står denne øverst på siden (dvs. over mit banner).

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede keysersoze Guru
01. februar 2008 - 16:46 #1
link?
Avatar billede kasp Nybegynder
03. februar 2008 - 17:46 #2
Avatar billede keysersoze Guru
09. februar 2008 - 23:27 #3
hvad har du kodemæssigt gjort for at få det indsat?
Avatar billede kasp Nybegynder
19. februar 2008 - 08:11 #4
Hej keyseroze.
Undskyld den lange svar tid, jeg har stået i flytte rod til op over begge øre. Jeg ville være rigtig glad hvis jeg kunne få en hjælpende hånd. Jeg har nedenfor kopieret den kode der står i min fil. Jeg har taget koden fra olbys html redigering af mainpage.

require('includes/application_top.php');

// This will cause it to look for 'kontakt.php'

$HTTP_GET_VARS['filename'] = 'kontakt.php';

switch ($HTTP_GET_VARS['action']) {
case 'save':
if ( ($HTTP_GET_VARS['lngdir']) && ($HTTP_GET_VARS['filename']) ) {
if ($HTTP_GET_VARS['filename'] == $language . '.php') {
$file = DIR_FS_CATALOG_LANGUAGES . $HTTP_GET_VARS['filename'];
} else {
$file = DIR_FS_CATALOG_LANGUAGES . $HTTP_GET_VARS['lngdir'] . '/' . $HTTP_GET_VARS['filename'];
}
if (file_exists($file)) {
if (file_exists('bak' . $file)) {
@unlink('bak' . $file);
}
@rename($file, 'bak' . $file);
$new_file = fopen($file, 'w');
$file_contents = stripslashes($HTTP_POST_VARS['file_contents']);
fwrite($new_file, $file_contents, strlen($file_contents));
fclose($new_file);
}
tep_redirect(tep_href_link(FILENAME_DEFINE_KONTAKT, 'lngdir=' . $HTTP_GET_VARS['lngdir']));
}
break;
}

if (!$HTTP_GET_VARS['lngdir']) $HTTP_GET_VARS['lngdir'] = $language;

$languages_array = array();
$languages = tep_get_languages();
$lng_exists = false;
for ($i=0; $i<sizeof($languages); $i++) {
if ($languages[$i]['directory'] == $HTTP_GET_VARS['lngdir']) $lng_exists = true;

$languages_array[] = array('id' => $languages[$i]['directory'],
'text' => $languages[$i]['name']);
}
if (!$lng_exists) $HTTP_GET_VARS['lngdir'] = $language;
?>
<!doctype html public "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html <?php echo HTML_PARAMS; ?>>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=<?php echo CHARSET; ?>">
<title><?php echo TITLE; ?></title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="includes/stylesheet.css">

<script language="Javascript1.2"><!-- // load htmlarea
//MaxiDVD Added WYSIWYG HTML Area Box + Admin Function v1.6.5 Products Description HTML - Head
_editor_url = "<?php echo (($request_type == 'SSL') ? HTTPS_SERVER : HTTP_SERVER) . DIR_WS_ADMIN; ?>htmlarea/"; // URL to htmlarea files
var win_ie_ver = parseFloat(navigator.appVersion.split("MSIE")[1]);
if (navigator.userAgent.indexOf('Mac') >= 0) { win_ie_ver = 0; }
if (navigator.userAgent.indexOf('Windows CE') >= 0) { win_ie_ver = 0; }
if (navigator.userAgent.indexOf('Opera') >= 0) { win_ie_ver = 0; }
<?php if (HTML_AREA_WYSIWYG_BASIC_DEFINE == 'Basic'){ ?> if (win_ie_ver >= 5.5) {
document.write('<scr' + 'ipt src="' +_editor_url+ 'editor_basic.js"');
document.write(' language="Javascript1.2"></scr' + 'ipt>');
} else { document.write('<scr'+'ipt>function editor_generate() { return false; }</scr'+'ipt>'); }
<?php } else{ ?> if (win_ie_ver >= 5.5) {
document.write('<scr' + 'ipt src="' +_editor_url+ 'editor_advanced.js"');
document.write(' language="Javascript1.2"></scr' + 'ipt>');
} else { document.write('<scr'+'ipt>function editor_generate() { return false; }</scr'+'ipt>'); }
<?php }?>
// --></script>

</head>
<body marginwidth="0" marginheight="0" topmargin="0" bottommargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" bgcolor="#FFFFFF">
<!-- header //-->
<?php require(DIR_WS_INCLUDES . 'header.php'); ?>
<!-- header_eof //-->

<!-- body //-->
<table border="0" width="100%" cellspacing="2" cellpadding="2">
<tr>
<td width="<?php echo BOX_WIDTH; ?>" valign="top"><table border="0" width="<?php echo BOX_WIDTH; ?>" cellspacing="1" cellpadding="1" class="columnLeft">
<!-- left_navigation //-->
<?php require(DIR_WS_INCLUDES . 'column_left.php'); ?>
<!-- left_navigation_eof //-->
</table></td>
<!-- body_text //-->
<td width="100%" valign="top"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2">
<tr>
<td><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr><?php echo tep_draw_form('lng', FILENAME_DEFINE_KONTAKT, '', 'get'); ?>
<td class="pageHeading"><?php echo BOX_REDIGERING_DEFINE_KONTAKT; ?></td>
<td class="pageHeading" align="right"><?php echo tep_draw_separator('pixel_trans.gif', '1', HEADING_IMAGE_HEIGHT); ?></td>
<td class="pageHeading" align="right"><?php echo tep_draw_pull_down_menu('lngdir', $languages_array, '', 'onChange="this.form.submit();"'); ?></td>
</form></tr>
</table></td>
</tr>
<tr>
<td><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2">
<?php
if ( ($HTTP_GET_VARS['lngdir']) && ($HTTP_GET_VARS['filename']) ) {
if ($HTTP_GET_VARS['filename'] == $language . '.php') {
$file = DIR_FS_CATALOG_LANGUAGES . $HTTP_GET_VARS['filename'];
} else {
$file = DIR_FS_CATALOG_LANGUAGES . $HTTP_GET_VARS['lngdir'] . '/' . $HTTP_GET_VARS['filename'];
}
if (file_exists($file)) {
$file_array = @file($file);
$file_contents = @implode('', $file_array);

$file_writeable = true;
if (!is_writeable($file)) {
$file_writeable = false;
$messageStack->reset();
$messageStack->add(sprintf(ERROR_FILE_NOT_WRITEABLE, $file), 'error');
echo $messageStack->output();
}

?>
<tr><?php echo tep_draw_form('language', FILENAME_DEFINE_KONTAKT, 'lngdir=' . $HTTP_GET_VARS['lngdir'] . '&filename=' . $HTTP_GET_VARS['filename'] . '&action=save'); ?>
<td><table border="0" cellspacing="0" cellpadding="2">
<tr>
<td class="main"><b><?php echo $HTTP_GET_VARS['filename']; ?></b></td>
</tr>
<tr>
<td class="main"><?php echo tep_draw_textarea_field('file_contents', 'soft', '80', '20', $file_contents, (($file_writeable) ? '' : 'readonly')); ?></td>
</tr>
<tr>
<td><?php echo tep_draw_separator('pixel_trans.gif', '1', '10'); ?></td>
</tr>
<tr>
<td align="right"><?php if ($file_writeable) { echo tep_image_submit('button_save.gif', IMAGE_SAVE) . '&nbsp;<a href="' . tep_href_link(FILENAME_DEFINE_KONTAKT, 'lngdir=' . $HTTP_GET_VARS['lngdir']) . '">' . tep_image_button('button_cancel.gif', IMAGE_CANCEL) . '</a>'; } else { echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_DEFINE_KONTAKT, 'lngdir=' . $HTTP_GET_VARS['lngdir']) . '">' . tep_image_button('button_back.gif', IMAGE_BACK) . '</a>'; } ?></td>
</tr>
</table></td>
</form></tr>

<?php if (HTML_AREA_WYSIWYG_DISABLE_DEFINE == 'Disable') {} else { ?>
<script language="JavaScript1.2" defer>
// MaxiDVD Added WYSIWYG HTML Area Box + Admin Function v1.6.5 Products Description HTML - Body
var config = new Object(); // create new config object
config.width = "<?php echo DEFINE_KONTAKT_WYSIWYG_WIDTH; ?>px";
config.height = "<?php echo DEFINE_KONTAKT_WYSIWYG_HEIGHT; ?>px";
config.bodyStyle = 'background-color: <?php echo HTML_AREA_WYSIWYG_BG_COLOUR; ?>; font-family: "<?php echo HTML_AREA_WYSIWYG_FONT_TYPE; ?>"; color: <?php echo HTML_AREA_WYSIWYG_FONT_COLOUR; ?>; font-size: <?php echo HTML_AREA_WYSIWYG_FONT_SIZE; ?>pt;';
config.debug = <?php echo HTML_AREA_WYSIWYG_DEBUG; ?>;
// More Configs can added here:
// Dreamscape added Dynamic Language Function
editor_generate('file_contents',config);
<?php } ?>
</script>

<?php
} else {
?>
<tr>
<td class="main"><b><?php echo TEXT_FILE_DOES_NOT_EXIST; ?></b></td>
</tr>
<tr>
<td><?php echo tep_draw_separator('pixel_trans.gif', '1', '10'); ?></td>
</tr>
<tr>
<td><?php echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_DEFINE_KONTAKT, 'lngdir=' . $HTTP_GET_VARS['lngdir']) . '">' . tep_image_button('button_back.gif', IMAGE_BACK) . '</a>'; ?></td>
</tr>
<?php
}
} else {
$filename = $HTTP_GET_VARS['lngdir'] . '.php';
?>
<tr>
<td><table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td class="smallText"><a href="<?php echo tep_href_link(FILENAME_DEFINE_KONTAKT, 'lngdir=' . $HTTP_GET_VARS['lngdir'] . '&filename=' . $filename); ?>"><b><?php echo $filename; ?></b></a></td>
<?php
$dir = dir(DIR_FS_CATALOG_LANGUAGES . $HTTP_GET_VARS['lngdir']);
$left = false;
if ($dir) {
$file_extension = substr($PHP_SELF, strrpos($PHP_SELF, '.'));
while ($file = $dir->read()) {
if (substr($file, strrpos($file, '.')) == $file_extension) {
echo ' <td class="smallText"><a href="' . tep_href_link(FILENAME_DEFINE_KONTAKT, 'lngdir=' . $HTTP_GET_VARS['lngdir'] . '&filename=' . $file) . '">' . $file . '</a></td>' . "\n";
if (!$left) {
echo ' </tr>' . "\n" .
' <tr>' . "\n";
}
$left = !$left;
}
$dir->close();
}
?>

</tr>
</table></td>
</tr>
<tr>
<td><?php echo tep_draw_separator('pixel_trans.gif', '1', '10'); ?></td>
</tr>
<tr>
<td align="right"><?php echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_FILE_MANAGER, 'current_path=' . DIR_FS_CATALOG_LANGUAGES . $HTTP_GET_VARS['lngdir']) . '">' . tep_image_button('button_file_manager.gif', IMAGE_FILE_MANAGER) . '</a>'; ?></td>
</tr>
<?php
}
?>
</table></td>
</tr>
</table></td>
<!-- body_text_eof //-->
</tr>
</table>
<!-- body_eof //-->

<!-- footer //-->
<?php require(DIR_WS_INCLUDES . 'footer.php'); ?>
<!-- footer_eof //-->
<br>
</body>
</html>
<?php require(DIR_WS_INCLUDES . 'application_bottom.php'); ?>

Håber du kan hjælpe.
Avatar billede kasp Nybegynder
08. oktober 2010 - 09:30 #5
Lukket