Avatar billede picazzo Nybegynder
29. januar 2008 - 20:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne links i nyt vindue?

Jeg har en masse links på min webside: http://www.linkmaster.dk

...men har nu fortrudt, at jeg ikke lavede alle links (under kategorierne), så de åbner i et nyt vindue når man klikker på dem.

Er der ikke en hurtig og fiks måde at programmere dette i Dreamweaver?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
29. januar 2008 - 21:04 #1
Jeg tror kun der er den hårde vej - åben alle sider i Dreamweaver, og markere hver link med Target=_blank.

...mener ikke der er en genvej i Dreamweaver til at klare alle på een gang.
Avatar billede keysersoze Guru
29. januar 2008 - 22:26 #2
der findes en genvej - men dette vil så komme til at gælde for samtlige links på hele siden og ikke kun en udvalgt gruppe.
Avatar billede justrace Novice
30. januar 2008 - 00:00 #3
Target=_blank.

Findes der en kommando der kan åbne på ny fane, nu vi har fået ie7?
Avatar billede picazzo Nybegynder
30. januar 2008 - 01:06 #4
Jeg er faktisk frisk på hvad som helst - bare alle links åbner i
et nyt window. Nogen bud?
Avatar billede picazzo Nybegynder
30. januar 2008 - 01:46 #5
Jeg løste selv problemet ved at indsætte dette script mellem HEAD´s:

<base target="main">