Avatar billede jff.heino Nybegynder
08. januar 2008 - 22:24 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

freelance opgave

Hej

jeg skal bruge en rimelig sikker log ind side for mine kunder, den første side de kommer ind til er fælles for alle kunder, derefter er der link til faktura + div. filer jeg kan uploade til dem hver især, så kun den der er logget på kan se sine egne faktura osv. faktura er lavet i Excel og håber på det kan laves så kunde kan se og udskrive faktura direkte fra siden uden at skulle downloade faktura i eget Excel program.
Jeg skal selv derefter kunne oprette kunder og skifte password, web-hotel er one.com ( asp, php5 og mysql ) derefter er en yderligere en opgave, skal bruge en side med spørgeskema ca. 10 spørgsmål, denne skal tælle antal "ja" svar og sende bruger til en bestemt side alt efter antal ja'er, tekst, grafik og undersider laver jeg selv, jeg ville også gerne have en log fil med hvor mange der brugte testen og hvilke svar de havde givet.

en ca. pris ?
Måske senere lidt opgaver i at opdatere min HP samt udvidelser.

Mvh. Heino
Avatar billede cpufan Juniormester
08. januar 2008 - 22:30 #1
skriv til info@adweb.dk

jeg vil gerne give dig en god pris.

jeg har evt. et færdigt system som vi kan bruge.
Avatar billede jff.heino Nybegynder
08. januar 2008 - 22:45 #2
sendt mail
Avatar billede snappi-v Nybegynder
09. januar 2008 - 00:24 #3
hej jff.heino, har du ikke et tlf nr. ? Ellers fang mig på tlf. 2293 5041 - cas@webmoni.dk
Avatar billede wolstrup Nybegynder
09. januar 2008 - 07:25 #4
Smid den evt. på flexer.dk, ved der er nogle kompetente programmører som venter på nye udfordringer.
Avatar billede studious_design Nybegynder
09. januar 2008 - 14:28 #5
Hej Heino,

Du skal være velkommen til at kontakte os, vi løser mange lignende projekter og har stor erfaring med projektdesign/-styring. Gennem vores netværk kan vi altid skaffe hvad vi ikke selv måtte have inhouse.

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede jff.heino Nybegynder
09. januar 2008 - 19:39 #6
Tak til jer alle, har været i kontakt med cpufan, han har fået opgaven.